امداد خودرو تهران

شرکت امداد خودرو تهران 1593، دارای اینماد، مجوز کسب کار مجازی و مجوز رسمی از اتحادیه امداد خودرو تهران است. هدف ما ارائه خدمات با کیفیت در سریع‌ترین زمان ممکن و ضمانت خدمات امدادگر است. خدمات ما شامل یدک کش، خودروبر، کفی، مکانیک سیار، بنزین سیار، باتری به باتری و پنچری می‌باشد.

امداد خودرو تهران

امداد خودرو 1593 یک شرکت ثبت شده و معتبر است، دارای مجوز رسمی از تهران، مجوز اینماد و مجوز کسب کارهای مجازی است. تمامی خدمات ما دارای گارانتی می‌باشند و در طول 24 ساعت و 7 روز هفته، با قیمت اتحادیه آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستیم. با 4 سال سابقه در حوزه خدمات امدادی، ما یکی از معتبرترین شرکت‌ها هستیم. ما با استفاده از مرکز تماس و تلفن‌هایی که همواره در دسترس هستند، درخواست‌های شما را به طور کامل مدیریت می‌کنیم و سریعاً اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. از کمک به خرابی خودرویتان تا کنترل هزینه‌ها، با خدمات امدادرسانی شبانه‌روزی، شریکی دارید که می‌توانید به آن اعتماد کنید. ما تمامی خدمات خود را ضمانت می‌کنیم و فاکتور رسمی را به شما ارائه می‌دهیم.

امداد خودرو تهران به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت رسانی به شما می‌باشد. شرکت ما دارای اینماد، پروانه کسب و کار مجازی و مجوز است که در اینجا می‌توانید مشاهده کنید. برای افزایش سرعت خدمات امدادی، امداد خودرو تهران سامانه GPS امدادگران را راه‌اندازی کرده است. موقعیت تمامی راننده‌ها به لحظه دریافت می‌شود و درخواست امداد شما به نزدیک‌ترین امدادگر ارسال می‌شود. عملکرد امدادگرها به صورت کامل نظارت می‌شود تا هیچ موردی خلاف استانداردهای شرکت برای شما عزیزان اتفاق نیفتد. فقط کافیست با تلفن 02191011593 تماس بگیرید. در هنگام درخواست امداد خودرو در جاده، لطفاً اطلاعات زیر را برای امدادگر قرار دهید:

  1. مدل و شماره پلاک خودرو
  2. محل دقیق خودرو
  3. نوع مشکل خودرو

با ارائه این اطلاعات، امدادگر می‌تواند سریعتر و دقیق‌تر به شما کمک کند.

درخواست کمک از امداد خودرو

ارائه خدمات امداد خودرو جاده ای تهران با قیمت منصفانه اتحادیه و در کمترین زمان ممکن با ضمانت انجام می‌پذیرد. شرکت امداد جاده ای 1593 با بیش از 23 سال تجربه در امداد خودرو، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. شماره امداد خودرو جاده ای در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد. خودرو بر تهران با استفاده از موقعیت امدادگر ها تمام مناطق تهران را در صورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته تحت پوشش خود قرار داده است. اگر نیاز به امداد خودرو فوری و سریع دارید با ما تماس بگرید. در ادامه چند نکته برای درخواست امداد خودرو در جاده آورده شده است:

  • در صورت امکان، خودرو را به حاشیه جاده هدایت کنید تا ترافیک را مزاحم نکنید.
  • چراغ‌های هشداردهنده خودرو را روشن کنید.
  • از روشن کردن چراغ‌های جلو خودداری کنید تا دید رانندگان دیگر را مختل نکنید.
  • در شب،در صورت امکان، از ایستادن در کنار جاده خودداری کنید.
  • در صورت امکان، از یک دوست یا آشنا کمک بگیرید.
  • با رعایت این نکات، می‌توانید از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنید.

ما در تمام مناطق ۲۲ گانه تهران فعالیت می‌کنیم و با استفاده از بهترین ماشین‌ها و افراد متخصص، خدمات خود را ارائه می‌دهیم. شرکت امداد خودرو 1593 خدمات امداد خودرو برلیانس، ال ۹۰، هایما، سمند، پژو و انواع ماشین‌های داخلی را پوشش می‌دهد. همچنین، خدمات امداد برای انواع ماشین‌های خارجی از جمله کیا، هیوندا، تویوتا، جک و غیره نیز به صورت کامل ارائه می‌شود.

امدادخودرو تهران از خدماتی است که توسط امداد خودرو 1593 به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته ارائه می‌شود. هر خودرویی ممکن است با خرابی و مشکل در جاده مواجه شود. در صورت بروز هرگونه مشکل، شما می توانید با شماره تماس امداد خودرو جاده ای به شماره 1593 تماس بگیرید. شرکت امداد خودرو جاده ای 1593 با داشتن هزاران یدک کش و خودروهای مختلف، قادر است انواع خودروهای ایرانی و خارجی را در محل تعمیر کند و یا به تعمیرگاه مناسب حمل نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *