امداد خودرو ياسوج

شرکت امداد خودرو جاده ای کشوری 1593 با تجربه‌ای نزدیک به 23 سال در حال خدمت‌رسانی در جاده های کشور است. حمل خودرو با انواع یدک کش چرخگیر، کفی خودروبر، یدک کش دکل‌دار و انواع جرثقیل انجام می‌پذیرد. با تماس با امداد خودرو جاده ای به شماره 1593، می‌توانید از خدمات مکانیکی سیار و حمل خودرو توسط نزدیک ترین امداد خودرو جاده ای بهره‌مند شوید.

امداد خودرو ياسوج

شرکت امداد خودرو یاسوج به صورت شبانه‌روزی و در تمام ایام سال در حال خدمت‌رسانی می‌باشد. درباره امداد خودرو کشور لازم به ذکر است، این مجموعه کلیه خدمات امداد خودرو، تعمیرات در محل و حمل خودرو را توسط افرادی مجرب و متعهد که همگی دوره دیده از مراکز فنی و حرفه‌ای کشور هستند ارائه می‌نماید. بطور قطع رعایت نکات ایمنی اصل اول برای جلوگیری از هزینه‌های مالی و جانی مجدد در هر سانحه می‌باشد و امداد ۱۵۹۳ رعایت نکات ایمنی را سرلوحه عملکرد خود قرار داده است. خودروبر ياسوج (امداد خودرو کشوری) دارای مجوز رسمی خدمات امدادی برای ساماندهی و بهبود خدمات به مشتریان است. مجموعه حمل خودرو ياسوج عضو تعاونی امداد خودرویی کشوری و همچنین انجمن صنفی شرکت های امداد خودرویی کشور می باشد.

شرکت امداد خودرو جاده ای یاسوج 1593 با تجربه‌ای نزدیک به 23 سال در حال خدمت‌رسانی در جاده های کشور است. حمل خودرو با انواع یدک کش چرخگیر، کفی خودروبر، یدک کش دکل‌دار و انواع جرثقیل انجام می‌پذیرد. با تماس با امداد خودرو جاده ای به شماره 1593، می‌توانید از خدمات مکانیکی سیار و حمل خودرو توسط نزدیک ترین امداد خودرو جاده ای بهره‌مند شوید. امداد خودرو کشوری با سال ها تجربه در زمینه امداد خودرو و خودرو بر در ياسوج آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

  1. حمل خودروهای لوکس و گران قیمت به تمامی نقاط ایران با ایمنی کامل و صدور بیمه برای وسیله نقلیه شما با خودروبر ياسوج.
  2. دارای کاپوتاژ بین المللی و حمل خودرو به سایر مناطق کشور.
  3. تعمیرگاه سیار و تعمیر وسیبه نقلیه شما به صورت شبانه روزی.
  4. سوخت رسانی به خودروهای در راه مانده توسط امدادخودرو ياسوج
  5. تعویض و تعمیر شمع و وایر خودرو در محل توسط امداد گر.

خدمات امداد خودرو سایر شهر ها

امدادخودرو یاسوج و خودرو بر به صورت شبانه روزی آماده خدمت دهی به تمامی نقاط کشور می باشد. حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور،حمل و نقل انواع خودرو درون شهری. اعزام مکانیک در محل به صورت شبانه روزی. کاپوتاژ بین المللی و امکان حمل خودرو به کشورهای گرجستان – ترکیه – آذربایجان – ارمنستان. تیم فنی امدادخودرو ياسوج مجهز به بروزترین تجهیزات حمل خودرو می باشد.  امدادخودرو ياسوج همیشه در کنار شما. امدادخودرو ياسوج ۱۵۹۳ شامل حمل خودرو با نیسان چرخ گیر، خودروبر و خودرو سوار بدون آسیب به خودروی مشتری با بیمه و بارنامه ی معتبر و قانونی می باشد. در هر تمامی ساعات شبانه روز خودرو سوار ياسوج در خدمت شما عزیزان می باشد. خدمات حمل ماشین و خودرو سوار در سطح شهر ياسوج و کلیه شهرستان های استان.

شرکت امداد خودرو ۱۵۹۳ به صورت شبانه‌روزی و در تمام ایام سال در حال خدمت‌رسانی می‌باشد. درباره امداد خودرو کشور لازم به ذکر است، این مجموعه کلیه خدمات امداد خودرو، تعمیرات در محل و حمل خودرو را توسط افرادی مجرب و متعهد که همگی دوره دیده از مراکز فنی و حرفه‌ای کشور هستند ارائه می‌نماید. بطور قطع رعایت نکات ایمنی اصل اول برای جلوگیری از هزینه‌های مالی و جانی مجدد در هر سانحه می‌باشد و امداد ۱۵۹۳ رعایت نکات ایمنی را سرلوحه عملکرد خود قرار داده است. کلیه خدمات امداد خودرو ۱۵۹۳ به صورت GPS و آنلاین بوده تا امدادگران ما در سریع ترین زمان در کنار شما باشند. همراه تیم ما همیشه مدرن ترین تجهیزات است پس نگران نباشید امداد خودرو ۱۵۹۳ همیشه در کنار شما.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *